понедельник, 31 октября 2022 г.

 Інтегроване заняття для дітей раннього віку



Тема. Подорож у казкову країну

Матеріал: шапочки звірят, сюжетні картинки до українських

казок, гніздо, яєчко, атрибути до української народної казки «Дід

та баба».

Хід заняття

— Сьогодні ми з тобою потрапимо в казкову країну. Зараз я за допомогою чарівної палички перетворю нас на казкових героїв.

Дитині одягають на голову шапочки казкових героїв.

— Які гарні звірята! Давайте подивимося, хто це? (Сорока)



— Послухайте забавлянку.

Дитина розповідає забавлянку «Сорока-ворона», якщо дитина погано пам’ятає забавлянку, то вімкніть ще раз відео

 https://youtu.be/UXS7kpA_b3Y  

— Поглянь, хтось котиться по доріжці. Хто це? (Колобок.) 



А яку пісеньку він співає? (Кілька дітей розповідають.)

Я по засіку метений,

Я на яйцях спечений,

Я від баби утік,

Я від діда утік,

То й від тебе утечу!

— Подивись, що я знайшла.

Покажіть дитині гніздечко з яйцем.

— Хто його зніс? Це яєчко незвичайне, воно казкове. Як ви важаєте, з якої воно казки? («Курочка Ряба».)



— Давайте скажемо потішечку:

О-о-о, яєчко одне

Знесла курочка рябенька,

Знайшли дітоньки маленькі.

О-о-о, яєчко одне!

Підсумок

— Чи сподобалось тобі у казці? Що тобі сподобалось найбільше?

 

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Тема дня. Вгору-вниз

  Інтегроване заняття для дітей раннього віку  Тема.  Вгору-вниз Матеріал:  настінний сенсорній модуль (80 × 70 см) з пропила‐ ми ліній р...