вторник, 29 ноября 2022 г.

Тема дня. Прання одягу для Іванка

 Заняття з Розвитку мовлення для дітей раннього віку 



Тема. Прання одягу для Іванка

Матеріал: ванночка, мило, одяг, смужка, прищіпки. 

Хід заняття 

I. організаційний момент 

Я вранці зустріла Іванка, який був дуже сумний. Він йшов у гості до бабусі, впав і забрудниводяг. Допоможімо йому стати чистішим та охайним



— Що робить, якщо забруднились речі? Мама пере ту річ. — Допоможемо Іванку випрати її сукню? 

 Вправа для дрібної моторики «Перемо білизну» 

Запропонуйте дитині терти одним кулачком по другому (пальцями). — Будемо прати одяг.



— Що для цього нам потрібно? (Вода, мило, тазик, ванночка)
— Будемо прати водою та милом. Візьмемо тазик і наллємо воду. 

— Що я роблю спочатку?
— Що я беру?
— Я намилюю милом 
одяг. Що я роблю?
— Так, намилюю 
одяг милом. Мило піниться, утворюються бульбашки. 



 — Молодець! Допомогли Іванку знову стати охайним у чистому випраному одязі. 

 

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Тема дня. Вгору-вниз

  Інтегроване заняття для дітей раннього віку  Тема.  Вгору-вниз Матеріал:  настінний сенсорній модуль (80 × 70 см) з пропила‐ ми ліній р...