вторник, 20 декабря 2022 г.

Тема дня. Я вже вмію одягатися

 Заняття з Розвитку мовлення для дітей раннього віку 



Тема. Я вже вмію одягатися 
Матеріал: сюжетна картина «Таня одягається на прогулянку»; лялька; пред- мети одягу для ляльки різного кольору. 

Хід заняття 

Вправа на розвиток мовленнєвого дихання «Усі мовчать»
 Запропонуйте дитині зробити вдих, а видихнути на звук [с], торкнувшись вказівним пальцем губ, неначебто попросити тиші. 

— Олівець-малювець приніс нам картину. Хто намальований на ній?



 —Що робить дівчинка?
— Що одягає дівчинка?
— Що взуває? 

— Якого кольору у неї речі?
— Їй хтось допомагає одягатися? 

 

Мене мама, як маленьку, умивала 

І щоранку дві косички заплітала. 

Заплітала мені мама дві косички, 

Одягала черевички, рукавички. 

А тепер скажу я мамі, що такою
Вже не хочу бути більше я малою.
Сама буду я щоранку умиватись, 

Заплітатись, узуватись, одягатись.
Ще й найменшенькому братику, 

Андрію Черевички узувати я зумію. 

(Грицько Бойко) 

— Наша лялька Оксанка також хоче вийти на прогулянку. Може вона йти на прогулянку у тому одязі, у якому ходить удома? (Ні)

— Чому? (Можна замерзнути, застудитися, захворіти)
— Правильно, слід тепло одягатися взимку.
— На вулиці взимку яка погода? (Холодна, морозна)
— Ось тут Оксанчин одяг. Допоможімо їй обрати потрібний одяг! Уважно 

розгляньте речі, оберіть ті, що потрібно одягнути Оксанці для прогулянки.  Дидактична гра «Одягнемо ляльку на прогулянку» 

https://youtu.be/bK9-f66RV80



—  Молодць, упорався із завданням. І сами вмієш вдягатися, і ляльці допоміг дібрати одяг для прогулянки взимку. 

 

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Тема дня. Вгору-вниз

  Інтегроване заняття для дітей раннього віку  Тема.  Вгору-вниз Матеріал:  настінний сенсорній модуль (80 × 70 см) з пропила‐ ми ліній р...