вторник, 27 декабря 2022 г.

Тема дня. Я морозу не боюсь!

 Заняття з розвитку мовлення для дітей раннього віку 


Тема. Я морозу не боюсь! 

Матеріал: картина «Таня не боїться морозу», вірш Грицька Бойка «Морозець, морозець», «Я морозу не боюсь!». 

ХІД ЗАНЯТТЯ 

Загадка про зиму. 

Снігом все позамітала, 

Ріки в кригу закувала. 

Холоднішої нема, 

Аніж тітонька... (зима).

Читання вірша Грицька Бойка «Я морозу не боюсь!». 

Я морозу не боюсь! —
В кожушину одягнусь. Хай мороз не злиться —
Я у рукавицях.
Хай мороз не коле так — В мене шапка з кролика. Хай мороз не хвалиться — Я у теплих валянцях.
Я морозу не боюсь!
Під ногами: хрусь, хрусь. 

Розглядання картини «Таня не боїться морозу». 


Бесіда за змістом картини. 

— Яка пора року зображена на картині? — Як одягаються взимку?
— У що одягнена Тетянка?
— Як можна грати взимку? 

 Фізкультхвилинка за твором Грицька Бойка «Морозець, моро‐ зець». 

https://youtu.be/Y_6sOf3IGxw


Дидактична гра «Що змінилося»

https://youtu.be/firukXYQMxA




 

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Тема дня. Вгору-вниз

  Інтегроване заняття для дітей раннього віку  Тема.  Вгору-вниз Матеріал:  настінний сенсорній модуль (80 × 70 см) з пропила‐ ми ліній р...