четверг, 8 декабря 2022 г.

Тема дня: «Будьмо здоровими!»

 Конспект заняття з валеології для дітей раннього віку



Тема: «Будьмо здоровими!»

Матеріал. Іграшки –зайчик, хрюша.

 

Хід заняття:

 

(З’являється зайчик).



 

Зайчик.

Добрий день!

Я вухатий ваш дружок,

В мене теплий кожушок,

Куций хвостик, довгі вуха.

Я нікого не боюся!

Який ти, Зайчику, гарненький, чепурненький, чистенький!

Зайчик. Як у гості я збирався, дуже старанно вмивався. Вимив носик, вимив ротик, витріпав і вимив хвостик. Вимив я обидва вуха і рушничком їх витер сухо.

 Ой, який ти молодець!

Зайчик. Але я прийшов до вас не сам. Я привів до вас своїх друзів – поросятко Рюшу. 



Вони захворіли і їм потрібна допомога.

поросятко Хрюша, іди сюди! 

Хрюша. Добрий день, (сумно). Ой, ой! (стогне).

 Що з тобою сталося? Хрюша.

 У мене живіт болить.

Цікаво, чому у тебе болить живіт? 

Запитайте у дитини від чого може боліти живіт? (звертає увагу на зовнішній вигляд поросятка: брудні лапки, лице).

https://youtu.be/ggQ4T7SFbh4

Дидактична  гра «Корисні поради»

https://youtu.be/BMOtwe6nmmM


Хто приходив? Який зайчик? А хрюша яка? А що боліло? Як ми допомагали? Що треба робити щоб не хворіти?

 

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Тема дня. Вгору-вниз

  Інтегроване заняття для дітей раннього віку  Тема.  Вгору-вниз Матеріал:  настінний сенсорній модуль (80 × 70 см) з пропила‐ ми ліній р...