Інтегроване заняття для дітей раннього віку
Тема. Подорож у весняний ліс
Матеріал: ілюстрації із зображенням весняних пейзажів; ви‐ різані з паперу квіти для прикрашання групової кімнати; велика квітка; іграшкові сонечко та бджілка; малюнок з весняним пейзажем та липкою стрічкою для наклеювання квітів; аудіозапис і звуки весни.
Хід заняття
Ой, чуєш? Хто так весело сміється? (Пока- зує сонечко). Що це?
Пальчикова гімнастика «Привітаєм Сонечко»
— Поки ми грали, то потрапили на чарівну квіточку. Але ж тут хтось живе! Дістаньте бджілку, заховану в центрі квітки під жовтою серветкою.
— Хто це?
— Як вона розмовляє?
Я Бджілка маленька, Я весело співаю:
— Дз‐дз‐дз! Дж‐дж‐дж!
Ж‐жж! Ж‐жж! Та друзів шукаю.
— Допоможімо знайти Бджілці її друзів! Вони живуть на лісовій галявині, куди нас віднесе наша квіточка.
— Ось ми й на лісовій галявині. Що ми бачимо?
— Коли це буває? (Весною)
— Ось на галявинці заховались і друзі для Бджілки.
— Сонечко та Бджілка дякують вам та пропонують пограти з квітами.
Фізкультхвилинка «Квіти»
— А зараз скажімо Сонечку та Бджілці: «До побачення», бо нам вже час повертатися додому.
Комментариев нет:
Отправить комментарий