Інтегроване заняття для дітей раннього віку
Тема. Запрошення у весняний ліс
Матеріал: предметні картинки із зображенням комах та сюжетна картинка «Весняний ліс».
Хід заняття
Хто залетів до нас в кімнату? (Кар-кар-кар!) Ворона
Кар- куша прилетіла до нас із запрошенням мандрівки у весняний ліс.
— Як нам дістатися лісу, адже він знаходитися далеко? — Ми поїдемо на потягу.
Паровозик наш біжить, Паровозик наш пихтить, Вирушає потяг точно
І везе собі Всю веселу дітвору. Ту-ту-ту, у-у-у!
— Ось ми і дісталися лісу. У лісі завдяки весні відбулися значні зміни.
Розглядання сюжетної картини «Весна у лісі»
Чуєш? Жебонять струмки!
Чуєш? Цвірінчать пташки!
Глянь! Бруньки он на гіллі..
В синім небі — журавлі
Перші проліски цвітуть,
Перші джмеликі гудуть.
Це прекрасна й чарівна
В гості йде до нас весна!
Скоро прилетять в гаї Голосисті солов’ї,
Будуть радо щебетать,
Будуть весноньку вітать.
(Т. Корольова)
— Ми у лісі. Нас уже зустрічають жителі лісу. Хто це? (Білочка, лисичка і ведмідь)
— Як виглядає лисичка?
— Як ходить лисичка?
Вона замітає хвостом сліди, щоб ніхто не здогадався, що вона вистежує здобич.
Дитина зображує ходу лисиці.
— Як подає голос лисиця? Вона промовляє: «Тяв-дзявк!».
— Як виглядає ведмідь? Він ходить ось так.
Дитина зображує ходу ведмедя.
— Який голос подає ведмідь? Він промовляє: «Ур-ур!».
— Ведмідь прокинувся від зимового сну. Він спав усю зиму.
— Як виглядає білочка?
— Що робить білочка? Вона гризе горішки і стрибає з гілки на гілку.
III. Підсумок
— Гарно у весняному лісі та час повертатися додому.
Комментариев нет:
Отправить комментарий