среда, 8 марта 2023 г.

Тема дня. Будиночок для лисички

 Інтегроване заняття для дітей раннього віку 

Тема. Будиночок для лисички 

Матеріал: коробки з мозаїкою, у кожній з них по 10 елементів білої, червоної мозаїки; 2 — синьої, 3 — зеленої, 3 — жовтої мо‐ заїки (їх не будуть використовувати під час виконання завдань, але це ускладнить умови вибору), іграшки лисичка, сонечко. 

Хід заняття 

Зверніть  увагу дитини на те, що хтось співає за дверима. До кімнати  заходить лисичка 

ЛИСИЧКА

Лисичка я руденька, 

Пухнаста і маленька.
Маю лапки, носик, хвостик До діток я поспішаю в гості. 

Лисичка. Добрий день, я прийшла до вас у гості і хочу з вами пограти. 

Гра-привітання «Сонечко прокидалося» 

https://youtu.be/Gba7zAPYmc8

Лисичко, чому ти засмутилась? Лисичка. Я не можу згадати де мій будиночок і який він на вигляд. 

Запропонуйте дитині допомогти знайти будиночок для лисички. 

Дидактична гра «Чий це будиночок »

https://youtu.be/h7BN2jsc2rA



 

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Тема дня. Вгору-вниз

  Інтегроване заняття для дітей раннього віку  Тема.  Вгору-вниз Матеріал:  настінний сенсорній модуль (80 × 70 см) з пропила‐ ми ліній р...