Блок з 03.10. – 17.10.22 «Золота Осінь»
Інтегроване заняття для дітей раннього віку
Тема. Подарунки осені
Матеріал: шишки,
каштани, жолуді, кошик, ілюстрації дерев.
ХІД ЗАНЯТТЯ
Стукіт у двері. На гостину до дітей завітав дідусь
Лісовичок.
Дідусь Лісовичок запрошує
нас подорожувати до осіннього лісу, шукати подарунки, що нам приготувала осінь.
— Запропонуйте дитині відправитись в подорож, до лісу потягом.
Станьте з дитиною
одн за одним, утворюючи «потяг» і подорожують кінатою.
Паровозик наш біжить,
Паровозик наш пихтить,
Вирушає потяг точно,
І везе собі садочком
Всю веселу дітвору.
Ту-ту-ту, у-у-у!..
Перша зупинка біля ялинки
— Що лежить під ялинкою? (Шишки)
— Де вони росли? (На ялинці, на гілочках)
— Угорі багато шишок.
— Де багато шишок? (Угорі)
— Дідусь Лісовичок каже, що він також з шишки
зроблений.
— Потримайте шишку у ручках. Вона яка?
— Так, шишка колюча. Будьте обережними! Зберімо
шишки в кошик.
Їхав лис через ліс,
Лисенятам капці віз.
Щоб соснові шишки
Не кололи ніжки.
— Дідусь Лісовичок запрошує вирушати далі! Поїхали!
Паровозик наш біжить,
Паровозик наш пихтить,
Вирушає потяг точно,
І везе собі садочком
Всю веселу дітвору.
Ту-ту-ту, у-у-у!..
Друга зупинка під каштаном
— Що є під каштаном? (Каштанчики)
— Візьміть кожний собі каштанчик, потримайте їх у
руці.
— Вони які? (Круглі, гладенькі, блискучі)
— А ось цей каштанчик у зеленому «кожушку», він
колючий.
— Який «кожушок» у каштанчика? (Колючий)
— Ось виглядає каштанчик із середини свого
«кожушка». Каштан падає
з дерева на землю, і його «кожушок» відкривається.
— Зберімо каштани в кошик.
Тиша на світанні
Тільки чути стук
О! Та це каштани
Падають на брук!
Кожушки колючі
Скинути спішать
І бочки лискучі
Світу показать.
(Н. Новікова)
—
Поїхали далі.
Паровозик наш біжить,
Паровозик наш пихтить,
Вирушає потяг точно,
І везе собі садочком
Всю веселу дітвору.
Ту-ту-ту, у-у-у!..
Третя зупинка біля дуба
— Що лежить тут під дубом? (Жолуді)
Ой, дуб, дуба, ой, дуб, дуба,
Жолудець під дубом тупа.
В нього шапочка новенька,
Кожушиночка жовтенька.
Ніжкою туп-туп, з мене буде дуб-дуб.
(А. Камінчук)
— Де росли жолуді? (На дубі)
— Жолуді які? (Жовтенькі, зелененькі, овальні,
гладенькі)
— Візьміть кожний жолудь, потримайте.
— Вони колючі? (Не колючі)
— Вони гладенькі? (Гладенькі)
— Що ще є жолудя? (Шапочка)
— Шапочка яка? (Кругла)
— Зберімо жолуді в кошик.
— Як багато ми назбирали плодів!
— Що у нас у кошику? (Шишки, каштани, жолуді)
— Тепер будемо вирушати назад.
Паровозик наш біжить,
Паровозик наш пихтить,
Вирушає потяг точно,
І везе собі садочком
Всю веселу дітвору.
Ту-ту-ту, у-у-у!
— Дідусь Лісовичок дуже задоволений цікавою
прогулянкою з нами. Ще пропонує пограти у гру «Сортуй плоди». Розсипте лісові
плоди на килимі. Дитина має зібрати їх у різні кошики, відповідно до зображення
плода: шишки, каштана, жолудя.
В’юнник В. О. В96
Мій конспект. 3-й рік життя. І півріччя / В. О. В’юнник, О. Г. Ханіна, Л. В. Чернишова — Х. : Вид. група «Основа»,2014. —
134, [2] c. : табл. — (Серія «ДНЗ. Вихователю»).
Комментариев нет:
Отправить комментарий