понедельник, 3 октября 2022 г.

 

Блок з 03.10. – 17.10.22 «Золота Осінь»

 Інтегроване заняття для дітей раннього віку



Тема. Подарунки осені

Матеріал: шишки, каштани, жолуді, кошик, ілюстрації дерев.

ХІД ЗАНЯТТЯ

Стукіт у двері. На гостину до дітей завітав дідусь Лісовичок.



Дідусь Лісовичок запрошує нас подорожувати до осіннього лісу, шукати подарунки, що нам приготувала осінь.

— Запропонуйте дитині відправитись в подорож,  до лісу потягом.

Станьте з дитиною  одн за одним, утворюючи «потяг» і подорожують кінатою.

Паровозик наш біжить,

Паровозик наш пихтить,

Вирушає потяг точно,

І везе собі садочком

Всю веселу дітвору.

Ту-ту-ту, у-у-у!..

Перша зупинка біля ялинки



— Що лежить під ялинкою? (Шишки)



— Де вони росли? (На ялинці, на гілочках)

— Угорі багато шишок.

— Де багато шишок? (Угорі)

— Дідусь Лісовичок каже, що він також з шишки зроблений.

— Потримайте шишку у ручках. Вона яка?

— Так, шишка колюча. Будьте обережними! Зберімо шишки в кошик.

Їхав лис через ліс,

Лисенятам капці віз.

Щоб соснові шишки

Не кололи ніжки.

— Дідусь Лісовичок запрошує вирушати далі! Поїхали!

Паровозик наш біжить,

Паровозик наш пихтить,

Вирушає потяг точно,

І везе собі садочком

Всю веселу дітвору.

Ту-ту-ту, у-у-у!..

Друга зупинка під каштаном



— Що є під каштаном? (Каштанчики)

— Візьміть кожний собі каштанчик, потримайте їх у руці.



— Вони які? (Круглі, гладенькі, блискучі)

— А ось цей каштанчик у зеленому «кожушку», він колючий.

— Який «кожушок» у каштанчика? (Колючий)



— Ось виглядає каштанчик із середини свого «кожушка». Каштан падає

з дерева на землю, і його «кожушок» відкривається.

— Зберімо каштани в кошик.

Тиша на світанні

Тільки чути стук

О! Та це каштани

Падають на брук!

Кожушки колючі

Скинути спішать

І бочки лискучі

Світу показать.

(Н. Новікова)

— Поїхали далі.

Паровозик наш біжить,

Паровозик наш пихтить,

Вирушає потяг точно,

І везе собі садочком

Всю веселу дітвору.

Ту-ту-ту, у-у-у!..

Третя зупинка біля дуба


 


— Що лежить тут під дубом? (Жолуді)


Ой, дуб, дуба, ой, дуб, дуба,

Жолудець під дубом тупа.

В нього шапочка новенька,

Кожушиночка жовтенька.

Ніжкою туп-туп, з мене буде дуб-дуб.

(А. Камінчук)

— Де росли жолуді? (На дубі)



— Жолуді які? (Жовтенькі, зелененькі, овальні, гладенькі)

— Візьміть кожний жолудь, потримайте.

— Вони колючі? (Не колючі)

— Вони гладенькі? (Гладенькі)

— Що ще є жолудя? (Шапочка)

— Шапочка яка? (Кругла)

— Зберімо жолуді в кошик.

— Як багато ми назбирали плодів!

— Що у нас у кошику? (Шишки, каштани, жолуді)

— Тепер будемо вирушати назад.

Паровозик наш біжить,

Паровозик наш пихтить,

Вирушає потяг точно,

І везе собі садочком

Всю веселу дітвору.

Ту-ту-ту, у-у-у!

— Дідусь Лісовичок дуже задоволений цікавою прогулянкою з нами. Ще пропонує пограти у гру «Сортуй плоди». Розсипте лісові плоди на килимі. Дитина має зібрати їх у різні кошики, відповідно до зображення плода: шишки, каштана, жолудя.

В’юнник В. О. В96 Мій конспект. 3-й рік життя. І півріччя / В. О. В’юнник, О. Г. Ханіна, Л. В. Чернишова — Х. : Вид. група «Основа»,2014. — 134, [2] c. : табл. — (Серія «ДНЗ. Вихователю»).

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Тема дня. Вгору-вниз

  Інтегроване заняття для дітей раннього віку  Тема.  Вгору-вниз Матеріал:  настінний сенсорній модуль (80 × 70 см) з пропила‐ ми ліній р...