Інтегроване заняття для дітей раннього віку
Тема. Кішка, собака
Матеріал: ілюстрації собаки з цуценятами, кішки з кошенятами (іграшка кішка, іграшка собачка, іграшки кошенята, іграшки цуценята); м’ячик; коробка; стільчик.
Хід заняття
— До нас завітали на гостину хатні улюбленці, які тобі добре відомі. — Відгадайте загадку!
Шерсть гладенька і м’якенька,
Спинка гнеться, хвостик в’ється.
Тільки в лапках цап-царапки! (Кішка)
— Розгляньмо уважно кішку та її родину!
— Яка у нас кішка?
— А це хто?
— Так, кішка з кошенятами.
Ось погляньте — кошенята, Мами-кішки дитинчата.
— Кішка велика, а кошенята які? (Маленькі)
— Кішка одна, а кошенят скільки? (Двоє)
— Порахуймо! (Один, двоє)
— У кішки скільки кошенят? (Двоє)
— Скільки у кішки вух?
— Порахуймо! (Один, два)
— Скільки? (Два)
— У кішки вухо, а у кошеняти маленьке... (вушко).
— У кішки лапа, а у кошеняти маленька... (лапка).
— У кішки хвіст, а у кошеняти маленький... (хвостик).
СОБАКА ТА ЦУЦЕНЯТА
Біля мами у куточку
Спали цуцики-синочки:
Троє милих цуценяток —
Три хвости, дванадцять лапок Лиш малята повставали, Заглядати в миску стали.
(І. Сонечко)
— Собака великий.
— А цуценята які? (Маленькі)
— У собаки ніс, а у цуценяти маленький... (носик).
— У собаки очі, а у цуценяти маленькі... (оченята).
— У собаки голова, а цуценяти маленька... (голівка).
— У собаки скільки цуценят? (Багато)
— Цуценят багато, а кошенят... (мало, двоє).
— Кошенята захотіли пограти з цуценятами м’ячиком. — Цуценята котять м’ячик до кошеняти.
— Кошенята котять м’ячик до цуценят.
IV. Підсумок
— Ми пограли з кішкою та собакою, цуценятами та кошенятами. Їм сподобалось у нас і вони ще до нас завітають.
Комментариев нет:
Отправить комментарий