среда, 22 марта 2023 г.

Тема дня. Кішка, собака

 Інтегроване заняття для дітей раннього віку 

Тема. Кішка, собака 

Матеріал: ілюстрації собаки з цуценятами, кішки з кошенятами (іграшка кішка, іграшка собачка, іграшки кошенята, іграшки цуценята); м’ячик; коробка; стільчик. 

Хід заняття 

—  До нас завітали на гостину хатні улюбленці, які тобі добре відомі. — Відгадайте загадку! 

Шерсть гладенька і м’якенька,

 Спинка гнеться, хвостик в’ється. 

Тільки в лапках цап-царапки! (Кішка

— Розгляньмо уважно кішку та її родину! 

— Яка у нас кішка? 

— А це хто? 
— Так, кішка з кошенят
ами

Ось погляньте — кошенята, Мами-кішки дитинчата. 

— Кішка велика, а кошенята які? (Маленькі

— Кішка одна, а кошенят скільки? (Двоє)
— Порахуймо! (Один, двоє)
— У кішки скільки кошенят? (Двоє

— Скільки у кішки вух?
— Порахуймо! (Один, два)
— Скільки? (Два)
— У кішки вухо, а у кошеняти маленьке... (вушко).
— У кішки лапа, а у кошеняти маленька... (лапка).
— У кішки хвіст, а у кошеняти маленький... (хвостик). 

СОБАКА ТА ЦУЦЕНЯТА 

Біля мами у куточку
Спали цуцики-синочки:
Троє милих цуценяток —
Три хвости, дванадцять лапок Лиш малята повставали, Заглядати в миску стали. 

(І. Сонечко) 

— Собака великий.

— А цуценята які? (Маленькі)
— У собаки ніс, а у цуценяти маленький... (носик).
— У собаки очі, а у цуценяти маленькі... (оченята).
— У собаки голова, а цуценяти маленька... (голівка).
— У собаки скільки цуценят? (Багато)
— Цуценят багато, а кошенят... (мало, двоє).
— Кошенята захотіли пограти з цуценятами м’ячиком. — Цуценята котять м’ячик до кошеняти.
— Кошенята котять м’ячик до цуценят. 

IV. Підсумок 

— Ми пограли з кішкою та собакою, цуценятами та кошенятами. Їм сподобалось у нас і вони ще до нас завітають. 

 

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Тема дня. Вгору-вниз

  Інтегроване заняття для дітей раннього віку  Тема.  Вгору-вниз Матеріал:  настінний сенсорній модуль (80 × 70 см) з пропила‐ ми ліній р...