Інтегроване заняття для дітей раннього віку
Тема. Проліски
Хід заняття
— Поглянь, що я тобі принесла! Це перша квіточка, що дарує нам весна.
— Як називається ця квітка?
Чарівна і дуже ніжна
Навесні у гаї
Квітка синя, дивовижна
Перша розцвітає.
Оживає вмить лісок,
Як розквітне... (пролісок).
— Правильно. Це пролісок.
ПІСНЯ ПРОЛІСКА
— Уважно розгляньмо пролісок. Що є у проліска? (Листочки, стебло, кві-точки, корінчик)
— Погляньте: у проліска листочки довгасті, блискучі, темно-зелені. Ось
стебло — ніжне, тоненьке. Ось квіточки на стеблі — сині, як колір ясного неба. На стеблі квіточки, ті, що розтулили пелюстки, схожі на маленькі дзвіночки. Корінь у проліска схожий на цибульку.
— Подобається вам малюнок проліска?
— А живі проліски в саду?
— Які гарніші — намальовані на картинці чи ті, що ростуть на землі?
— Пам’ятаєте: у нас стояв букет пролісків у банці з водою кілька днів. Що
з квітами потім сталося? (Зав’яли, загинули) — Шкода тобі було пролісків?
II. мотивація
— Не рвіть проліски. Той, хто зриває ці перші квіточки весни, нищить красу природи, засуджує квіти на загибель. Нехай квіти цвітуть усюди, прикрашають та звеселяють своєю красою природу нашої землі.
— Сьогодні я пропоную вам наклеїти проліски на зелену весняну галявину.
Пальчикова гімнастика «Квіточки»
Продуктивна діяльність
Комментариев нет:
Отправить комментарий